پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است


بازدید : 1811
نویسنده : میثم ابراهیم پور

كوالالامپور – روزنامه انگلیسی زبان 'استار' چاپ مالزی روز شنبه در گزارشی نوشت: ایران در مبارزه با تحریم و به منظور به نمایش گذاشتن قدرت خود مقابل غرب درجریان برنامه هسته ای این كشور، توقف صادرات نفت به كشورهای اروپایی را بررسی می كند.

1390/11/08 - 14:13

به گزارش ایرنا از مالزی، این روزنامه در ادامه خاطرنشان كرد: هشدار درباره توقف صادرات نفت ایران به اتحادیه اروپا با هدف در فشار گذاشتن اقتصاد كشورهای اروپایی صورت خواهد گرفت.

این روزنامه می افزاید:تحریم هایی كه ازطرف اتحادیه اروپا و آمریكا به ایران تحمیل شده باهدف ایجاد موانع مالی در مسیر توسعه هسته ای این كشور است و ازطرفی باراك اوباما رییس جمهوری آمریكا نیز درصدد است به وعده هایی خود به آمریكایی ها و اسرائیل در مورد پایان دادن به برنامه هسته ای ایران عمل كند.

به نوشته این روزنامه مالزیایی،دربین كشورهای اتحادیه اروپا كه دومین مشتری بزرگ نفت ایران هستند، كشورهایی از قبیل ایتالیا و یونان بیش از نیمی از نیازهای نفتی خود را از طریق صنعت نفت ایران تامین می كنند كه توقف نفت ایران به اروپا می تواند این كشورها را با مشكل جدی مواجه كند.

روزنامه استار مالزی می افزاید:برخی تحلیلگران نیز بر این باورند كشورهای آسیایی و چین كه از تحریم های اعمال شده علیه ایران حمایت نمی كنند،می توانند همچنان مشتری نفت ایران باشند و تحریم های غرب تنها می تواند جریان معاملات نفت جهانی را از غرب به شرق تغییر دهد اما نمی تواند آن را مسدود سازد.

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 1737
نویسنده : میثم ابراهیم پور

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه پالایشگاه‌های نفت ایتالیا گفت که تحریم نفت ایران توسط اتحادیه اروپا منجر به بسته شدن ۷۰ پالایشگاه نفت اروپا خواهد شد.

خبرگزاری فارس: تحریم نفت ایران، ۷۰ پالایشگاه اروپا را به تعطیلی می‌کشاند

 به گزارش فارس به نقل از بلومبرگ، "پیرو دی سیمونه رئیس اتحادیه پالایشگاههای نفت ایتالیا گفت: کشورهای آسیایی به دلیل خرید نفت ارزان از ایران و فروش محصولات آن به ما باعث تعطیلی پالایشگاههای اروپا میشوند.
وی گفت: پنج پالایشگاه نفت ایتالیا در حال حاضر در آستانه تعطیلی هستند و در کل اروپا ما احتمال می‌دهیم ۷۰ پالایشگاه به تعطیلی کشیده شوند.
پالایشگاه "پتروپلاس هولدینگز" نیز که دارای پنج نیروگاه بزرگ در اروپا است به علت بدهی های بانکی اعلام ورشکستگی کرد.
دی سیمونه همچنین گفت: اگر پالایشگاه‌های اروپا نفت عربستان و روسیه را جایگزین نفت ایران کنند بازهم به دلیل ارزان بودن محصولات کشورهای آسیایی پالایشگاه‌های اروپا در معرض ورشکستگی قرار خواهند گرفت.
وی همچنین گفت: ایران نفت خود را بدون محدودیت به فروش خواهند رساند و من مطمئنم که آنها مشتری‌های خود را پیدا خواهند کرد.
"آمریتا سان" تحلیلگر مسائل انرژی اروپا نیز گفت: با تحریم نفت ایران، قیمت نفت خام افزایش پیدا می‌کند و  بالا ماندن قیمت نفت حاشیه امنیت سود پالایشگاههای اروپا را به خطر خواهد انداخت. بنابراین انتظار می‌رود هم در اروپا و هم در آمریکا بعضی از آنها به تعطیلی کشیده شوند.
دی سیمونه در پایان گفت: در حال حاضر فقط پالایشگاه‌های بزرگی که گازائیل تولید می‌کنند با افزایش تقاضا مواجه هستند و فقط آنها می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند اما بقیه پالایشگاه‌ها در خطر هستند.

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 1772
نویسنده : میثم ابراهیم پور

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به زودی و همزمان با دهه مبارک فجر، دهها دستاورد مهم دفاعی، هوافضا و موشکی که به دست توانمند جوانان ایرانی طراحی و ساخته شده است، رونمایی خواهد شد.

 

خبرگزاری فارس: تولید انبوه سامانه‌های دفاعی و فضایی ایران دلیل ناکارامدی تحریم‌هاست

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه همایش «تعالی فرهنگ سازمانی وزارت دفاع» با بیان اینکه علاوه بر دستاوردهای دفاعی، هوافضا و موشکی، چندین دستاورد جدید الکترونیکی، مخابراتی، پدافند هوایی، پدافند دریایی و مهمات هوشمند هم در روزهای آینده رونمایی خواهد شد، گفت: بعضی از این دستاوردهای مهم به تولید انبوه رسیده است و همزمان با اعلام و رونمایی از آنها، این دستاوردها در اختیار نیروهای مسلح قرار خواهد گرفت.

وی افزود: افتتاح و رونمایی این دستاوردهای ارزشمند که با همت و تلاش دانشمندان و متخصصان انقلابی و فجر آفرینان عرصه صنعت دفاعی به منصه ظهور رسیده است، یک بار دیگر ناکارآمدی و بی اثر بودن تحریم ها را به اثبات می رساند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعتماد به نفس، خودباوری، خود اتکایی و خودکفایی در عرصه های مختلف را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: ایستادگی بر اصول، وفاداری به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، پاسداری از خون شهیدان و ولایت مداری از وظایف مهمی است که امروز باید پیشکسوتان و فرزندان برومند انقلاب سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و با هوشیاری، حربه های دشمنان را خنثی سازند.

سردار وحیدی درباره برگزاری دومین همایش «تعالی فرهنگ سازمانی وزارت دفاع» که با حضور مدیران ارشد این وزارتخانه برگزار شد، گفت: این همایش برای ایجاد هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر میان اجزاء و بخش های مختلف وزارت دفاع و بررسی برنامه های سال آینده برگزار شد.

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 1829
نویسنده : میثم ابراهیم پور

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، "انیس‌الدوله" سوگلی حرم‌سرای 85نفره ناصرالدین‌شاه پس از ترور شاه قاجار در عمارتی سکنی گزید که امروز در خیابان ولی‌عصر(عج) تهران بالاتر از خیابان مولوی قرار دارد. عمارتی که دیگر از آن شکوه و عظمت اندرونی‌ها و بیرونی‌های قجری کمتر می‌توان در آن اثری یافت.

ساختمانی در دو طبقه که دو در ورودی از سمت خیابان دارد یکی به ساختمان و دیگری به حیاط خانه، حیاطی که یک حوض بزرگ با تنه درختان کهن در وسط آن چشم‌نوازی می‌کند. تزئیناتی با سرستون‌هایی به سبک یونانی و ستون‌های حجاری شده با پایه ستون‌های گچ‌بری و نقاشی شده و شومینه‌های قدیمی.

مالکان قاجاری این بنا را در زمان پهلوی اول می‌فروشند و پس از آن عمارت از صورتی مسکونی خارج شده و به شکل مدرسه درمی‌آید که پروفسور محمود حسابی یکی از دانش‌آموختگان همین مدرسه بوده است. در سال 1330 هم این بنا به مالکیت شخصی به نام.........

 

به ادامه مطلب بروید

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



افشین قطبی امپراطور
نوشته شده در شنبه 7 بهمن 1390
بازدید : 1973
نویسنده : میثم ابراهیم پور

افشین قطبی (متولد ۸ فوریه ۱۹۶۴ در تهران، ایران)، مربی بین‌المللی ایرانی-آمریکایی و مربی کنونی تیم شیمیزو اس-پالس و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس است.[۱]

او که در نوجوانی ایران را ترک کرده بود، فوتبال را در جوانی در آمریکا شروع کرد. قطبی مدتی کمک مربی تیم ملی فوتبال آمریکا بوده و در دوران سرمربیگری گاس هیدینک، دیک ادووکات و پیم فربیک در تیم ملی فوتبال کره جنوبی کمک مربی این تیم بوده‌است. او در سال ۲۰۰۷ برای سرمربی‌گری تیم فوتبال پرسپولیس تهران به ایران بازگشت و پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر ایران رسانید.[۲] اما در سال ۲۰۰۸، به سبب آنچه خود «نداشتن احساس امنیت در ایران» عنوان نمود، از سرمربی‌گری در این تیم استعفا داد و ایران را ترک کرده‌است.

افشین قطبی در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ بعد از استعفای مایلی‌کهن به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب گردید. وی در ۱۲ مرداد ۱۳۸۸ در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در حسینه امام خمینی شرکت نمود که واکنشهایی را در بین مردم به همراه داشت. تا جایی که این واکنشها با انداختن نامه اعتراض آمیز به داخل منزل وی در کشور امارات، موجب ترس همسر وی شد.[۳]

 

زندگی

قطبی که در سال ۱۳۴۳ در تهران به دنیا آمده است، وی اصالتا اهل شهرهای نی ریز و جهرم در استان فارس است و در ۱۳ سالگی در ۱۳۵۶ به همراه پدرش ایران را به مقصد کالیفرنیا ترک کرد.[۴] او از دانشگاه کالیفرنیا در لس‌آنجلس (UCLA) مدرک کارشناسی مهندسی برق دریافت کرده‌است.

افشین قطبی متاهل است و همسر وی یوریم قطبی (بیک من) اهل کشور کره جنوبی است.[۵]

مربیگری

او در دهه ۱۳۶۰ خورشیدی در باشگاه‌های آلیتالیا، آتوباهن، ولی ایگلز و فلایرز آمریکا بازی کرد و بعد از آن تا سال ۱۳۷۶ در دانشگاه جنوب کالیفرنیا بازیکن بود و هم‌چنین از سن ۲۰ سالگی از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۸ سرمربی تیم فوتبال زنان همین دانشگاه بود. قطبی به مدت ۸ سال کمک مربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی بود.

قطبی در سال ۲۰۰۷ برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران به ایران بازگشت. وی توانست در اولین سال حضورش در فوتبال ایران، پرسپولیس را به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران برساند.[۲][۶] در تاریخ ۳۰ مه ۲۰۰۸ میلادی افشین قطبی رسما اعلام کرد که برای فصلی دیگر در ایران نخواهد ماند و از عقد قرارداد تازه برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس سرباز زد.[۷][۵] وی در این زمینه گفته بود: «پرسپولیس باشگاه من است و در قلبم جا دارد و اگر با پرسپولیس به توافق نرسم با هیچ تیم ایرانی دیگری مذاکره نخواهم نکرد.»[۷] او سرانجام در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۸۷، به همراه همسرش، ایران را به مقصد شهر دبی در امارات متحده عربی ترک کرد.

افشین قطبی در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ میلادی، به سبب آنچه خود «نداشتن احساس امنیت در ایران» عنوان نمود، از سرمربی‌گری در این تیم استعفا داد و ایران را شبانه، به مقصد دوبی ترک نمود.[۸]

افشین قطبی در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۸۸، به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب گردید.[۹] وی در نامه‌ای که در تاریخ ۵ آبان ۱۳۸۹ منتشر کرد، اعلام کرد جهت بازگذاشتن دست مسئولان فدراسیون فوتبال، پس از مسابفات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۰ داوطلبانه از تیم ملی فوتبال ایران کناره‌گیری می‌کند.[۱۰] وی در توضیح استعفایش اعلام کرد که هیچگاه از وطنش خداحافظی نمی‌کند و تا آخر عمر در خدمت ایرانیان است؛ اما به دلیل کم کردن حاشیه‌ها و فشارهای وارد بر تیم ملی فوتبال ایران، برای اینکار پیش قدم شدم. وی عنوان کرد که استعفایش را دو ماه زودتر از شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۰ عنوان کرده تا فشار رسانه‌ها از دوش تیم ملی برداشته شود و تیم ملی در آرامش به آمادگی بپردازد.[۱۱] وی همچنین اعلام کرد که تمایل دارد پس از جدایی از تیم فوتبال ایران، در یک تیم خارجی به مربیگری بپردازد.[۱۲]

سابقه مربیگری

افشین قطبی هدایت تیم‌های زیر را به عهده داشته‌است:

خانواده

روایات متفاوتی در مورد خانوادهٔ افشین قطبی، به‌ویژه هویت پدر او، مطرح شده‌است. هنگام بازگشت قطبی به ایران برخی رسانه‌ها مدعی شدند که وی پسر عبدالرضا قطبی، آخرین مدیر رادیو و تلویزیون حکومت پهلوی و پسردائی فرح پهلوی، است.[۱۳] به جهت سویه سیاسی این موضوع در جمهوری اسلامی شایعه مزبور مباحثات بسیاری برانگیخت. اما مدت‌ها بعد قطبی مدعی شد که پدر وی معلم و از اهالی نیریز، استان فارس است و نام وی محمد است نه رضا.[۱۴][۱۵] حبیب کاشانی، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس، هم در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود: «اعلام کردند ارتباط خانوادگی با رئیس سازمان صداوسیمای طاغوت داشته و از اقوام نزدیک آنها بوده‌است. گفتند او مشکل سیاسی دارد و مسلمان نیست؛ اما کسی که کنار من نشسته، سید است. پدر و مادر او اهل جهرم بوده و هر دو از بازنشستگان فرهنگی هستند.» قطبی نیز بعدها در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی فارسی، عنوان کرد که پدرش در سال ۱۳۵۶ به آمریکا رفته و با یک پزشک آمریکایی ازدواج کرده‌است.[۱۶]

پس از انتصاب علی دایی به سمت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و عدم انتخاب قطبی (که در روز قبل انتخاب او به عنوان سرمربی این تیم قطعی به نظر می‌رسید)[۱۷] گفته شده بود که به دلیل نسبت دوری که وی با فرح دیبا داشته، سازمان تربیت بدنی و شخص رئیس‌جمهور مخالف حضور وی بر روی نیمکت تیم ملی بودند.[۱۸]

در ۱۵ آبان ۱۳۸۹ پدر افشین قطبی برای تماشای بازی ایران و نیجریه به ایران بازگشت. اما خبرآنلاین نام او را «عبدالرضا قطبی» - و نه محمد یا محمدعلی- اعلام کرد و نوشت که او پس از سال‌ها دوری از ایران و زندگی در لس‌آنجلس به ایران بازگشته و اصلیت شیرازی دارد.

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



اسمس
نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1390
بازدید : 1781
نویسنده : میثم ابراهیم پور

 

عشق محکومی است که محاکمه نمی شود

دیوانه ایست که معالجه نمی شود

بیگانه ایست که شناخته نمی شود

سکوتی است که شکسته نمی شود

                                                            وفریادی ایست که ارام نمی شود

.

.

.

ترک کردن ِ آدمها هم آدابی دارد !

اگر آداب ِ ماندن نمیدانید

لااقل

درست ترکشان کنید

تا تَرَک برندارند

.

.

.

دل آرام را بی تاب میکنی! دل بی تاب را آرام !

آخرش نگفتی : تو ، دردی یا درمان ؟

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



رای گیری اینترنتی گوگل برای اسم خلیج همیشه فارس
نوشته شده در پنج شنبه 4 ارديبهشت 1389
بازدید : 1883
نویسنده : میثم ابراهیم پور

فوری فوری ایران دوباره از شرکت گوگل اعتراض نموده بخاطر اسم خلیج فارس که در نقشه گوگل خلیج عربی ثبت شده است برای همین هم شرکت گوگل اعتراض ایران را قبول کرده وگفته راجب این دو رای گیری اینترنتی انجام میگیره که رای هر کدام بیشتر شد به اسم همان ثبت مشود. سریع اقدام کنید همین الان 74درصد عربها رای دارند. 26درصد ایرانی ها تا وقت رای گیری تمام نشده بشتاب که اگر همت نکنی اسم خلیج فارس برای همیشه به فراموشی میرود. وارد سایت شوید سمت راست دو دایره هست روی خلیج فارس کلیک کنیدو بعد بر روی voteکلیک کنید با موفقیت و پیروزی اینم آدرس سایت

 

http://www.persianorarabiangulf.com

 

http://www.persianorarabiangulf.com

 

http://www.persianorarabiangulf.com

 

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , , , , ,



صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد