پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است


نگاهي به 20 باشگاه پردرآمد فوتبال جهان
نوشته شده در شنبه 1 اسفند 1390
بازدید : 1694
نویسنده : میثم ابراهیم پور

ليست درآمد ساليانه باشگاه‌هاي فوتبال جهان اعلام شد و اختلاف دو باشگاه اسپانيايي رئال مادريد و بارسلونا با ديگر تيم ها نسبت به سال گذشته افزايش پيدا کرده است.ا وجود موفقیت بارسا در فصل گذشته و کسب جام های متعدد، این رئال مادرید بود که باز هم ال کلاسیکوی اقتصادی را از رقیب خود برد و در صدر لیست پر درآمدترین باشگاه فوتبال جهان در فصل گذشته قرار گرفت. اختلاف بین درآمد فصل گذشته بارسا و رئال نزدیک به 30 میلیون یورو است که به هیچ عنوان رقم کمی محسوب نمی شود.این در حالی است که شالکه با وجود اینکه در چند سال گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد به دلیل حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تا رده دهم این رده بندی بالا آمده است.منچستریونایتد که هم اکنون در رده سوم این رده بندی قرار دارد به دلیل حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان مطمئنا افت شدیدی در درآمد این فصل خود خواهد داشت که نتیجه آن در سال آینده مشخص خواهد شد. موفقیت در رقابتهای لیگ قهرمانان تاثیر فوق العاده ای در درآمد باشگاه های فوتبال اروپایی دارد.

لیست 20 باشگاه فوتبال برتر فصل گذشته به شرح زیر است:

باشگاه
درآمد در فصل 11-2010
1- رئال مادرید 479.5 میلیون یورو
2- بارسلونا 450.7 میلیون یورو
3- منچستریونایتد 367 میلیون یورو
4- بایرن مونیخ 321.4 میلیون یورو
5- آرسنال 251.1 میلیون یورو
6- چلسی 249.8 میلیون یورو
7- میلان 235.1 میلیون یورو
8- اینتر 211.4 میلیون یورو
9- لیورپول 203.3 میلیون یورو
10- شالکه 202.4 میلیون یورو
11- تاتنهام 181 میلیون یورو
12- منچسترسیتی 169.6 میلیون یورو
13- یوونتوس 153.9 میلیون یورو
14- مارسی 150.4 میلیون یورو
15- رم 143.5 میلیون یورو
16- بروسیا دورتموند 138.5 میلیون یورو
17- لیون 132.8 میلیون یورو
18- هامبورگ 128.8 میلیون یورو
19- والنسیا 116.8 میلیون یورو
20- ناپولی 114.9 میلیون یورو

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



ویژگی‌های زندگی عاشقانه را پررنگ کنیم
نوشته شده در چهار شنبه 30 بهمن 1390
بازدید : 1784
نویسنده : میثم ابراهیم پور

منصور بهرامی روانشناس و عضو انجمن بین المللی تحلیل رفتار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا، با بیان اینکه ازدواج یک قرار داد اجتماعی است، اظهار داشت: این قرار داد بین 2 نفر غیر هم جنس، برای تشکیل کوچک‌ترین نهاد اجتماعی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه وقتی به هر دلیلی این ازدواج به نتیجه نرسد، زن و شوهر از هم طلاق می‌گیرند، تصریح کرد: زمانی که مرد یا زن در زندگی دچار مشکلات زیادی می شوند و یکی از طرفین راضی به فسخ این قرارداد اجتماعی نباشد، دیگری برای دادخواست طلاق به دادگاه رجوع می کند، اما مشکلات، زمان زیادی را صرف می کند تا این دادخواست به نتیجه برسد.

بهرامی تصریح کرد: وقتی یکی از طرفین راضی به فسخ قرار داد نباشد، طرف دیگر باید تلاش زیادی کند تا به نتیجه برسد و تدریجاً به سمت و سوی طلاق عاطفی می روند.

وی با اشاره به عواملی که باعث بروز طلاق عاطفی می شود، تصریح کرد: زمانی که یک مرد و یک زن به هم می رسند، چند ویژگی صمیمیت، علاقه، دوستی، انگیزه، هیجان و روابط زناشویی و متعهد بودن نسبت به یکدیگر میان آنها شکل گرفته که این ویژگی ها می تواند هر چه بیشتر زندگی زوجین را عاشقانه کند.

این کارشناس افزود: اگر به هر دلیل یکی از این ویژگی ها خدشه دار شود، طلاق عاطفی صورت می گیرد. طلاق عاطفی یا به صورت تدریجی و یا به دلایلی یک باره انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در یک خانه شور زندگی کم باشد و به جای شادی و آرامش، یکنواختی و روزمرگی و عدم آرامش حکم فرما باشد، خود به خود نطفه طلاق عاطفی در آنجا هم بسته می شود. بخش دیگری که می تواند ایجاد اختلاف کند، بخش تعهدات است. زمانی که زن و مرد تعهدات خود را نسبت به یکدیگر انجام ندهند، طلاق عاطفی شکل می گیرد.

بهرامی با اشاره به برخی راهکارها در این زمینه تصریح کرد: نخستین گامی که باید در این زمینه برداشته شود، آن است که باید دید طلاق عاطفی به چه دلیل صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: آسیب های طلاق عاطفی خیلی بیشتر از طلاق قراردادی است، چرا که طلاق عاطفی یک آسیب پنهان و درد نهفته بوده ولی در مورد طلاق قراردادی، تکلیف زوجین کاملا مشخص است.

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



علی کریمی جادوگر
نوشته شده در شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1686
نویسنده : میثم ابراهیم پور

محمدعلی کریمی پاشاکی (زادهٔ ۱۷ آبان۱۳۵۷ در کرج) که بیشتر با نام علی کریمی شناخته می‌شود، فوتبالیست سرشناس ایرانی است و هم‌اکنون عضو باشگاه پرسپولیس تهران می‌باشد. او سابقهٔ بازی در تیم‌های فتح تهران، الاهلی امارات، بایرن مونیخ، القطر قطر، استیل آذین و شالکه آلمان را دارد.کریمی از سال ۱۳۷۷ سابقهٔ بازی در تیم ملی ایران را دارد و با ۱۱۲ بازی ملی و ۳۶ گل ملی، سومین بازیکن ایرانی از نظر تعداد بازی ملی و نیز سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران به حساب ‌می‌آید. وی در سال ۲۰۰۴ توانست آقای گلیجام ملت‌های آسیا را به‌دست آورد و جایزهٔ بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا را نیز در همان سال کسب کرد

فوتبال باشگاهی

او فوتبال خود را از نوجوانان نفت تهران شروع کرد. او سپس به نوجوانان سایپا پیوست و وی بعد از آن به فتح تهران منتقل شد و از آن‌جا بود که به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد.

پرسپولیس

علی کریمی در سال ۱۳۷۷ به پرسپولیس پیوست و او توانست دو سال پیاپی در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ لیگ آزادگان را فتح کند. او بعد از مدتی مورد توجه باشگاه پروجا قرار گرفت؛ اما به خاطر پایین بودن قیمت پیشنهادی این باشگاه ایتالیایی او به این تیم ملحق نشد. او همچنین از اسپانیا هم پیشنهادهایی داشت که یکی از آن‌ها پیشنهاد اتلتیکو مادرید بود که وی آن پیشنهاد را نپذیرفت و برای نزدیک بودن به خانه‌اش به امارات رفت و به تیم الاهلی این کشور پیوست.

الاهلی امارات

علی کریمی در سال ۲۰۰۱ به الاهلی امارات پیوست. این باشگاه اماراتی توانست در اولین فصل حضور کریمی اولین جام خودش را یعنی جام امیر را در فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۲ فتح کند. کریمی در سال ۲۰۰۴ توانست ۱۴ گل برای تیمش به ثمر برساند.

بایرن مونیخ

علی کریمی روز ۳ مهسال ۲۰۰۵ بنا به گزارش وب‌گاه رسمی باشگاه بایرن مونیخ به این تیم آلمانی پیوست. او پس از علی دایی و وحید هاشمیان سومین بازیکن ایرانی بود که در این باشگاه مشهور به هالیوود بازی می‌کرد. در ابتدا بسیاری معتقد بودند که انتقال کریمی برای این باشگاه تنها جنبه اقتصادی دارد، اما بازی‌های خوب این بازیکن مانع این انتقادات شد. علی کریمی خیلی زود توانست در جمع نام‌داران این باشگاه نظیر میشاییل بالاک، سباستین دایسلر، مارتین دمیکلیس، مهمت شول و زی روبرتو برای خود جایگاهی ثابت دست و پا کند، به طوری که برخی از این بازیکنان نیمکت‌نشین شدند. طبق یکی از بندهای قرارداد کریمی و بایرن مونیخ، پس از ۱۲ بازی این قرارداد به طور خودکار تمدید می‌شد که در بازی با هامبورگ این اتفاق افتاد، اما در همین بازی وی متأسفانه مصدوم شد، به طوری که نتوانست در بازیهای جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در اندازه‌های واقعی خود ظاهر شود. کریمی همچنین از جمله بازیکنان ایرانی محسوب می‌شود که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌است و در مقابل سالزبورگ یک گل به ثمر رساند.

حضور در قطر

علی کریمی بعد از عدم درخشش در بایرن مونیخ به قطر رفت و برای تیم القطر آن کشور بازی کرد] اما بازیهای او مورد توجه مسؤولان باشگاه قرار نگرفت و وقتی آن‌ها او را به تیم السیلیه فرستادند، وی خواستار جدایی از آن تیم شد و سپس به پرسپولیس بازگشت.

بازگشت به پرسپولیس

علی کریمی به خاطر نارضایتی بابت حضور در قطر در یک تماس تلفنی یک‌ساعته با داریوش مصطفوی (مدیر وقت باشگاه پرسپولیس) به مذاکره پرداخت. سپس باشگاه پیروزی برای به‌خدمت گرفتن او به صورت قرضی از باشگاه السیلیه علاقه نشان داد و با دادن ۳۱۰ هزار دلار آمریکا به آن باشگاه، او را به صورت قرضی به‌خدمت گرفت و او در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۰۸ به طور رسمی قرارداد یک‌ساله با تیم سابقش امضا کرد.

او در اولین گلزنی خود توانست در شهرآورد تهران موفق به گلزنی شود و دو دقیقه بعد از ۱ بر صفر جلو افتادن استقلال بازی را به تساوی بکشاند. کریمی پنج روز بعد در بازی مقابل ابومسلم، هت‌تریک کرد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد و بازی در پایان با شکست ۴-۳ پرسپولیس به پایان رسید.

هنگامی‌که قرارداد علی کریمی تمدید نشده بود، عباس انصاری‌فرد مدیر وقت باشگاه ادعا کرده بود که علی کریمی چند پیشنهاد دیگر دارد و سپس گفت باشگاه منتظر می‌ماند تا ببیند وضع او چگونه است؛ اما بعد از آن علی کریمی چهار هفته صبر کرد تا با پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه مواجه شود ولی او پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرد و بالآخره از جمع قرمزپوشان جدا شد.

استیل آذین

علی کریمی در سال ۱۳۸۸ به سبب عدم تمایل مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با وی، این باشگاه را ترک کرد و به استیل آذین پیوست. در فصل ۸۷-۸۸ لیگ برتر علی کریمی ۱۴ گل به ثمر رساند و با دریافت ۹ کارت زرد و ۳ کارت قرمز خشن‌ترین بازیکن در لیگ برتر نهم شناخته شد.

مشکل با هواداران تراکتورسازی

او در حاشیه بازی استیل آذین در برابر تراکتور سازی مشکلاتی حاشیه ای با هواداران حریف پیدا کرد  و در نهایت از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.با این وجود اخراج او در دقیقه پایانی بازی با سایپا را برخی ترفندی برای حضور نداشتن در بازی برگشت مقابل تراکتورسازی در تبریز دانستند، او که در نیمه اول دو گل به سایپا زده بود درست در آخرین ثانیه بازی درحالی که یار سایپا روی او خطا کرده بود، به مجید ایوبی حمله‌ور شد تا از زمین بازی اخراج و از بازی بعد محروم شود.

متهم شدن به روزه خواری در تمرینات

در ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ باشگاه استیل آذین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد علی کریمی به دلیل «تمکین نکردن در اجرای مقررات و حرمت‌شکنی و تظاهر به روزه‌خواری، عدم رعایت شعائر اسلامی و توهین به مسئولان فدراسیون فوتبال و مقررات» از باشگاه اخراج می‌شود. این در حالی بود که او شب قبل از اخراج انتقادات شدیدی را علیه رئیس باشگاه، مصطفی آجرلو، مطرح کرده بود. خود کریمی نیز که در ۲ بازی آخر تیمش به دلیل نبود مدافع در تیم به پست دفاع آخر منتقل شده بود، اخراج خود را مربوط به مصاحبه روز قبل خود دانست.

بازتابها

اخراج کریمی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و واکنش‌های مثبت و منفی فراوانی را برانگیخت. هیئت مدیره باشگاه در جلسه‌ای فوق‌العاده از این تصمیم پشتیبانی و از مدیرعامل باشگاه قدردانی کرد. اما هیچ‌یک از چهره‌های فوتبالی ایران با این تصمیم موافقت نکردند. مهرزاد معدنچی هم‌بازی کریمی مدعی شد که در روز بازی با استقلال (روز قبل از اخراج وی) تمام بازیکنان تیم در رستوران ناهار خورده بودند و در مجموع ۹۵٪ فوتبالیست‌ها روزه نمی‌گیرند. محمد غلامی دیگر بازیکن استیل آذین نیز اظهارات معدنچی را تأیید کرد. مهدی مهدوی‌کیا و حمید نشاط‌جو دیگر بازیکنان استیل آذین بودند که از کریمی حمایت کردند.کریمی پس از ۱۰ روز غیبت از تمرینات استیل آذین، در تاریخ ۳ شهریور ۱۳۸۹ به تمرینات بازگشت. وب‌گاه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به نقل از لوبیسا تومباکوویچ سرمربی استیل آذین نوشت: «این چیزها برای من کاملا جدید است و من تا به حال شاهد چنین اتفاقاتی نبوده‌ام.» از چهره‌های فوتبالی ایران، علی دایی که همواره اختلافات زیادی با کریمی داشته به سایت ورزشی گل گفت که «در حق کریمی ظلم شده است.» محمد دادکان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران، حمید استیلی سرمربی فصل قبل استیل آذین و بابک معصومی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران نیز از او طی اعلامیه‌هایی اعلام کردند. بعد از مدتی صفحهٔ حمایت از علی کریمی در فیس‌بوک هم تشکیل و در مدتی کمتر از ۳ روز صدها عضو گرفت.

شالکه آلمان 

علی کریمی با عقد قرارداد ۵ ماهه به شالکه۰۴آلمان پیوست و با شماره ۱۰ وارد میدان مسابقه شد. او به خاطر نیمکت نشینی و فقط دقایقی حضور در زمین ناراضی بود. او سپس طبق صحبتش مبنی سر رفتن حوصله‌اش در آلمان به تهران بازگشت

حضور دوباره در پرسپولیس

او بالآخره در سال ۱۳۹۰ بعد از صحبت با حبیب کاشانی با عقد قرار دادی به پرسپولیس بازگشت و به دوران حضورش در آلمان پایان داد، تا او اولین خرید سرخپوشان پایتخت در فصل جدید باشد.

تکنیکی ترین بازیکن تاریخ ایران

علی کریمی در نظر سنجی انجام شده به عنوان تکنیکی ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران انتخاب شد


کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



نوشیدنی که روحیه شما را تضعیف می کند؟!
نوشته شده در چهار شنبه 29 بهمن 1390
بازدید : 1753
نویسنده : میثم ابراهیم پور

مصرف نوشابه موجب زودرنجی می‌شود
افزودنی‌هایی که به نوشابه اضافه می‌شود از مواد آروماتیک و حلقوی است و مصرف مداوم نوشابه در دراز مدت موجب بروز سرطان می‌شود.
یک محقق طب اسلامی گفت: در نوشابه‌های کولادار موادی به نام کافئین و تئوبرومین وجود دارد که موجب بروز یبوست، حساسیت و زودرنجی می‌شود، به دلیل اینکه این مواد فوق‌العاده محرک است.سیدعلی ابوالحبیب اظهار داشت: مصرف نوشابه موجب خرابی دریچه فم معده یا کاردینال معده می‌شود.

وی گفت: آسیب دریچه فم معده موجب بروز نارحتی در معده می‌شود و هنگام خواب محتویات معده وارد حلق می‌شود یا به عبارتی موجب بروز ریفلاکس گوارشی می‌شود.

این محقق طب اسلامی بیان داشت: یکی دیگر از عوارض ناگوار نوشابه تضعیف کارکرد معده و دستگاه گوارش است و مصرف آن موجب می‌شود تا آنزیم‌های گوارشی به اندازه کافی تولید نشود؛ در حقیقت هضم غذا به غلط به وسیله نوشابه انجام می‌شود.

ابوالحبیب اضافه کرد: در نوشابه‌های کولادار ماده‌ای به نام کافئین و تئوبرومین وجود دارد که موجب بروز یبوست، حساسیت و زودرنجی می‌شود، به دلیل اینکه کافئین و تئوبرومین موادی فوق‌العاده محرک هستند.

مصرف نوشابه موجب سوءهاضمه می‌شود

وی ادامه داد: برخی از نوشابه‌ها مانند پپسی ۲ نوع آنزیم به نام‌های پپسین و تریپسین را داراست که موجب هضم غذا شده و همین امر موجب می‌شود، افرادی که معده ضعیفی دارند، بر اثر نوشیدن نوشابه آنزیم‌های گوارشی در بدن آن‌ها به اندازه کافی ترشح نشود و به مرور زمان دچار سوءهاضمه شوند.

این محقق طب اسلامی افزود: شیرینی نوشابه‌ها از نوع قندهای راست گراست و مصرف نوشابه موجب ضعف دریچه پیلور و در ‌‌نهایت موجب زخم معده و سرطان می‌شود.

ابوالحبیب عنوان کرد: افزودنی‌هایی که به نوشابه اضافه می‌شود از مواد آروماتیک و حلقوی است و مصرف مداوم نوشابه در دراز مدت موجب بروز سرطان می‌شود.

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



احمدرضا عابدزاده عقاب آسیا
نوشته شده در شنبه 28 بهمن 1390
بازدید : 1697
نویسنده : میثم ابراهیم پور

احمدرضا عابدزاده

Abedzadeh2008.jpg
شناسنامه
زادروز ۴ خرداد ۱۳۴۵
زادگاه آبادان، Flag of Iran.svg ایران
قد ۱۹۰ سانتی‌متر
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی  
شمارهٔ پیراهن ۱
پُست دروازه‌بان
باشگاه‌های جوانان
۱۹۸۱-۱۹۸۳ باشگاه هلال‌احمر اصفهان
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی(گل)
۱۹۸۳-۱۹۸۵
۱۹۸۵-۱۹۸۷
۱۹۸۷-۱۹۸۹
۱۹۸۹-۱۹۹۰
۱۹۹۰-۱۹۹۳
۱۹۹۳-۱۹۹۴
۱۹۹۴-۲۰۰۰
تام اصفهان
منتخب اصفهان
ژاندارمی تهران
تام اصفهان
استقلال
سپاهان
پرسپولیس






۹۱ (۱)
تیم ملی
1987-1998 Flag of ایران ایران ۷۹ (۰)
دوران مربیگری
۲۰۰۱
۲۰۰۵
۲۰۰۸-۲۰۰۹
۲۰۱۰
سایپا (مربی دروازه‌بانان)
استقلال اهواز (مربی دروازه‌بانان)
پرسپولیس (مربی دروازه‌بانان)
استیل‌آذین (کمک مربی)


احمدرضا عابدزاده (زاده ۴ خرداد۱۳۴۵ - آبادان) دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران و باشگاه استقلال تهران است.


دوران ورزشی

این دروازبان افسانه ای سالهای اولیه دهه ۶۰ در تیم هلال احمر اصفهان بازی می‌کرد؛ و پس از آن سال‌ها در تیم تام اصفهان زیر نظر حسین چرخابی بازی کرد. پنج بار اسمش از منتخب جوانان خط خورد ولی سماجت وی باعث شد تا سال ۱۳۶۴ جوانان اصفهان همراه با عابدزاده بازی کنند. ۱۸ سال بیشتر نداشت که به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد و در اواخر همین سال عضو ثابت تیم ملی گردید. در به تهران آمد و پیراهن استقلال تهران را به تن کرد وی در همین سال ازدواج کرد. وی سپس به تیم سپاهان اصفهان رفت و بعد به تیم پرسپولیس تهران منتقل شد و از دوم دی ماه ۱۳۷۳ رسما به حفاظت از دروازه پرسپولیس تهران پرداخت. وی دارای ۷۸ بازی ملی و ۵۲ گل خورده می‌باشد که از این جهت یک رکورد جالب توجه‌است. وی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه یکی از ارکان موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی بود.

اوج شهرت احمدرضا در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن اتفاق افتاد که با وجود آسیب دیدگی از ناحیهٔ انگشتان دست، با مهار ۳ پنالتی در فینال مسابقات در برابر کره شمالی ایران را به قهرمانی آسیا رساند او در طول این مسابقات جمعاً ۲ گل دریافت کرد که هر دو گل نیز از روی نقطه پنالتی وارد دروازه عابدزاده شد. در آن دوره از مسابقات علی پروین سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود.[۱] درنظرسنجی برنامه نودبه عنوان محبوب‌ترین بازیکن سه دهه اخیرفوتبال ایران انتخاب شد. وی سرانجام روز جمعه ۲۳دي ماه سال ۱۳۸۴در حالی که چند سال بود که فوتبال را کنار گذاشته بود، به صورت افتخاری در دیدار دوستانه پرسپولیس و بایرن مونیخ مدت کوتاهی بازی کرد و به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، الیور کان دروازه بان افسانه ای فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، وی را در آغوش گرفت.از دیگر بازیهای به یاد ماندنی عقاب آسیا(لقبی که طرفداران فوتبال به عابدزاده دادند) بازی ایران و امریکا و همین طور ایران و استرالیا که بادرخشش خیره کننده او همراه بود و منجر به صعود ایران به جام جهانی شد نام برد.

مربیگری

عابدزاده مربی‌گری را در سال ۲۰۰۱ در تیم سایپا به عنوان مربی‌ دروازه‌بانان شروع کرد، وی در سال ۲۰۰۵ به تیم استقلال اهواز رفت و از تیر ۱۳۸۷ تا دی ۱۳۸۸ به عنوان مربی‌ دروازه‌بانان باشگاه پرسپولیس فعالیت داشت. وی در سال ۲۰۱۰ با سمت مربی به تیم استیل‌آذین رفت.

چاپ کتاب زندگی‌نامه

زندگی‌نامه احمدرضا عابدزاده در قالب یک کتاب با نام زندگی‌نامه حرفه‌ای عقاب آسیا در دست انتشار است. این کتاب زندگی‌نامه ورزشی و شخصی احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال ایران است. که به عقاب آسیا معروف بود. این کتاب نوشته محمد ناصری است.

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



برگـزاری جشن باستـانی سـده، در شهر کـرمان
نوشته شده در چهار شنبه 28 بهمن 1390
بازدید : 1765
نویسنده : میثم ابراهیم پور

امسال هم زرتشتیان کرمانی در جشن باستانی و باشکوه سده سوزان، آتش به جان سوز زمستان کویر زدند و با پاسداشت آئین کهن ایرانیان باستان راه بهار را هموار کرده و صد روز مانده به نوروز را به جشن نشستند. جشن سده امسال در شامگاه دوشنبه دهم بهمن با شکوه همیشگی و هر ساله خود، در باغچه بداغ آباد واقع در خیابان سده شهر کرمان برگزار شد. این جشن پیش از آتش افروزی، با مراسمی ویژه در سالن سرپوشیده بداغ آباد همراه بود که جمعیت زیادی از عموم مردم کرمان، دوشادوش زرتشتیان، نظاره گر آن بودند.

برگزاری جشنهای مختلف در میان ایرانیان از جایگاه خاصی برخوردار بوده؛ جشنهایی با یک ویژگی‌ مشترک و اینکه همگی در پیوند با پدیده ‌های طبیعی، کیهانی و اقلیمی بوده اند. از جمله، آیین سده سوزی بوده که با سرور و شادی که به همراه دارد، نمونه کامل یک جشن اصیل و تمام عیار ایرانی است. اوستاخوانی، نیایش در روز مهر، اجرای گروه سازهای پوستی "اهورا"، نقاله خوانی، شاهنامه خوانی و در خاتمه آتش افروزی از برنامه های جشن سده سوزی است.

به گواه متون تاریخی، سده جشن پیدایش آتش است. درباره دلیل برگزاری این جشن توسط ایرانیان باستان؛ در برخی از روایات تاریخی آمده که چون صد روز که از زمستان بزرگ می‌ گذشت ایرانیان جشن سده را برپا می‌ کردند (در تقویم کهن ایرانیان مهرآیین، زمستان ۱۵۰ روزه و تابستان ۲۱۰ روزه بوده است. از ابتدای زمستان (اول آبان ماه) تا ۱۰ بهمن که جشن سده‌ است، 100 روز و از ۱۰ بهمن تا نوروز و اول بهار ۵۰ روز و 50 شب بوده ‌است).

جشن سده از جمله جشنهای کهن ایران بوده که از دهها سال قبل از اسلام در ایران رواج داشته چراکه ایرانیان همواره به 4 رکن مقدس که یکی از آنها آتش بوده احترام می گذاشته اند. این جشن اگرچه در شهرهای دیگر ایران مثل یزد، شیراز و اصفهان نیز برگزار می شود اما هیچکدام از این مناطق از شکوه و عظمت جشنهای کرمان برخوردار نیست.

مسئول هماهنگ کننده جشن روز سده انجمن زرتشتیان کرمان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این جشن 200 سال است که به صورت مداوم و بدون وقفه در کرمان در حال برگزاری است، می گوید: در گذشته این آیین در جاده کوهپایه و در محلی به نام "باب کمال" برگزار می شده اما 80 سال است که جشن سده در محل فعلی آن در حال برگزاری است. وی با بیان اینکه عظمت جشن سده در کرمان در دنیا بی نظیر است اظهار می دارد: حتی در کشور هندوستان هم که زرتشتیان زیادی دارد، این جشن به شکوه سده سوزی کرمان برگزار نمی شود.


کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



نگاهي به تلخ ترين حوادث تاريخ فوتبال
نوشته شده در پنج شنبه 27 بهمن 1390
بازدید : 1739
نویسنده : میثم ابراهیم پور

اين نوشته مروري دارد به 10 حادثه تلخ فوتبال که باعث کشته شدن تعداد زيادي از تماشاچيان شده است.

در ورزشگاه ايبروکس در سال ۱۹۰۲ ديدار دو تيم انگلستان و اسکاتلند با نتيجه مساوي يک- يک به پايان رسيد. اما قسمت غربي فرو ريخت و ۵۱۷ نفر هم جان باختند.

۳۱۸ کشته و بيش از پانصد زخمي، اين حاصل درگيري سال ۱۹۶۴ در ورزشگاه پرو بود. . داور گل پرو را قبول نکرد. همين شروع خشونتي بود که تبديل به ميدان جنگ شد.

در سال ۱۹۸۲ در شوروي سابق دو تيم اسپارتاک مسکو و هارلم در ورزشگاهي که تنها يک در خروجي داشت، در جام يوفا بازي داشتند. پله هاي يخ زده و باريک و بليت هايي که بيش تر از ظرفيت ورزشگاه لوژنيکي فروخته شد، باعث شد مردم زير دست و پا له شوند. منابع رسمي مي گويند ۶۷ نفر، اما منابع غيررسمي مي گويند ۳۴۰ نفر.

۲۹ مه ۱۹۸۵ ميلادي استاديوم هيسل بروکسل پايتخت بلژيک، ميزبان ديدار فينال جام قهرماني باشگاه هاي فوتبال اروپا بين دو تيم يوونتوس ايتاليا و ليورپول انگلستان بود. اما به دليل اوباش گري تماشاچيان به ويژه طرفداران انگليسي تيم ليورپول، استاديوم هيسل به صحنه کشتار تبديل شد که ۳۹ نفر کشته و ۴۵۴ نفر مجروح شدند.

دوازدهم مارس ۱۹۸۸، توفان باعث مرگ ۹۳ نفر در ورزشگاه نپال شد. ورزشگاهي که تنها در يک طرف مسقف بود.

هواداران ليورپول هيچ گاه آوريل ۱۹۸۹ را فراموش نمي کنند. روزي که ۹۳ هوادار اين تيم که براي تماشاي بازي نيمه نهايي جام حذفي به ورزشگاه هيلزبورو رفته بودند، در ازدحام جان خود را از دست دادند.

بازي دو تيم کايزرشيف و اورلاندوپيراتس در فوتبال آفريقاي جنوبي، همواره دردسرساز بوده است اما تلخ ترين آن آوريل ۲۰۱۱ در ورزشگاه اليس رخ داد.در اين روز بيشتر از دو برابر گنجايش ورزشگاه، براي تماشاي بازي آمده بودند؛ ۴۳ نفر آن ها هرگز بازنگشتند.

۱۲۷ کشته در يک بازي فوتبال باعث شد فوتبال غنا در غم فرو رود، دو گل ديرهنگام تيم آکراهرت باعث شد تماشاگران تيم ميهمان يعني کوتکو عصبي شوند و به طرف زمين سنگ و بطري پرتاب کنند و...

هم چنين به گزارش عصر ايران در نهمين روز ربيع الاول سال جاري بيش از ۷۵ نفر، در شورش پس از بازي المصري و الاهلي کشته شدند.

اما در آخرين حادثه فوتبالي که حدود چندروز پيش اتفاق افتاد همه بازيکنان در زمين کشته شدند!به گزارش تابناک در حالي که دو تيم فوتبال در بخش شرقي منطقه کاسايي در حال انجام مسابقه بودند، ناگهان صاعقه اي مهيب به نيمه زمين تيم ميهمان که همگي در يک جا تجمع کرده بودند، اصابت کرد و تمامي يازده بازيکن اين تيم را کشت.

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



بـه سلامتـی تـو ... (جملات زیبا و پرمعنی)
نوشته شده در چهار شنبه 27 بهمن 1390
بازدید : 1543
نویسنده : میثم ابراهیم پور


به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره ...
.
به سلامتی مداد پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه ...
.
ه سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست ...
.
به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن ...
.
به سلامتی اونایی که درد دل همه رو گوش میدن اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن ...
.
به سلامتی اونی که باخت تا رفیقش برنده باشه ...
.
به سلامتی کسی که هنوز دوسش داری ولی دیگه مال تو نیست ...
.
به سلامتی مادر که وقتی غذا سر سفره کم بیاد اولین کسی که از اون غذا دوس نداره خودشه ...
.
به سلامتی همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دائمیه!
.
به سلامتی اونایی که به پدر و مادرشون احترام میذارن و میدونن تو خونه ای که بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نمیشوند ...
.
به سلامتی مادر که بخاطر ما هیکلش به هم خورد !
.
به سلامتی کسی که دید بغلیش تو تاکسی پول نداره
به راننده گفت : پول خورد ندارم مال همه رو حساب کن!
.
به سلامتی بیل! که هرچ‌قدر بره تو خاک، بازم برّاق‌تر می‌شه ...
.
به سلامتی سیم خاردار! که پشت و رو نداره ...
.
به سلامتی اونی که بیکسه، ولی ناکس نیست ...
.

به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه چشمشون مثل فانوس دریایی نمی چرخه ...
.
به سلامتی حلقه های زنجیر که زیر برف و بارون میمونن زنگ میزنن ولی هم دیگه رو ول نمیکنن ...
.
گل آفتابگردان را گفتند:
چرا شبها سرت را پایین می اندازی؟
گفت : ستاره چشمک میزند، نمیخواهم به خورشید خیانت کنم
به سلامتی همه اونایی که مثل گل آفتابگردان هستند ...
.
بسلامتی اون دختری که حاضره زیر بارون خیس بشه ولی‌ سوار ماشین هیچ پسری نشه ...
.
به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت :
اون رفیق منه
وقتی باختم گفت :
من رفیقتم ...
.
به سلامتی کسی که وقتی بهش زنگ میزنی و خوابه
ولی واسه اینکه دلت رو نشکنه میگه: خوب شد زنگ زدی؛ باید بیدار میشدم ...
.
به سلامتی‌ اون بچه‌ای که شیمی‌ درمانی کرده همه ی موهاش ریخته
به باباش میگه بابا من الان شدم مثل رونالدو یا روبرتو کارلوس؟
باباش میگه قربونت برم از همه اونا تو خوش تیپ تری ...
.
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی ...
.
به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن !
.
به سلامتی همه اوونایی که
دلشون از یکی دیگه گرفته
ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنن
میگن بخاطر غروب پاییزه ...
.
بسلامتی با ارزش ترین پول دنیا "تومن"
چون هم تو هستی توش، هم من ...
.
به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه ...
.
به سلامتی اونایی که دوسشون داریم و نمیفهمن !
آخرشم دق میدن مارو !
.
سلامتی همه کلاس اولی ها که تازه امسال یاد میگیرن سلامتی درسته نه صلامتی!
.
به سلامتی اون پسری که خواست آدم بشه ...
ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت و بهش فهموند که
همیشه پای یک زن در میان است !
.
به سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن
که شبیه باباهاشون بشن
نه مثل جوونای امروز که ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون بشن !
.
به سلامتی کسیکه تو خیالمونه ولی بیخیالمونه ...
.
به سلامتی دوست خوبی که
مثل خط سفید وسط جاده است
تکه تکه میشه
ولی بازم پا به پات میاد ...
.
به سلامتی باغچه ای که خاکش منم گلش تویی و خارش هرچی نامرده ...
.
به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه
میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش،
اما بچه اش خجالت میکشه
به دوستاش بگه که این پدرمه ...
.
ب
ه سلامتی نوشابه که خانواده داره و خیلی ها همینش هم ندارن !
.
به سلامتی سندباد که کل دنیا رو با یه شلوار کردی دور زد ...
.
به سلامتی سرنوشت که نمی‌شه اونو از سر نوشت ...
.
ب
ه سلامتی اون رفتگری که تو این هوای سرد و وانفسای بی عدالتی داره به عشق زن و بچه اش کوچه و خیابون رو جارو میزنه که یه لقمه نون حلال در بیاره ...
.
به سلامتی اون کارگری که از افتضاح اختلاس 3000 میلیارد تومانی خبر داره اما باز اول صبح بچه شو میبوسه و برای ماهی 200 هزار تومان پول حلال میره سر کار و عرق میریزه ...
.
به سلامتی اونهائی که دوستت دارم رو درک می کنند و اونو به حساب کمبودهات نمی ذارن ...
.
به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم دوست دارن ...
.
به سلامتی دوست نازنینی که گفت: قبر منو خیلی بزرگ بسازین... چون دارم یه دنیا آرزو با خودم به گور میبرم !


و در آخر به سلامتی تو، که از همه بهترینی ...

 

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , , ,



بازدید : 1770
نویسنده : میثم ابراهیم پور

حقیقتی کوچک برای آنانی که می خواهند زندگی خود را صد در صد بسازند

اگر
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
برابر باشد با
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

آیا برای خوشبختی و موفقیت تنها تلاش سخت كافیست؟
تلاش سخت (Hard work)
H+A+R+D+W+O+R+K
8+1+18+4+23+15+18+11= 98 %

آیا دانش صد در صد ما را به موفقیت می رساند؟
دانش (Knowledge)
K+N+O+W+L+E+D+G+E
11+14+15+23+12+5+4+7+5= 96 %

عشق چگونه ؟
عشق (Love)
L+O+V+E
12+15+22+5= 54 %

خیلی از ما فکر می کردیم که اینها مهمترین باشند، مگه نه ؟!
پس چه چیز 100 % را می سازد ؟؟؟

پول ؟
پول (Money)
M+O+N+E+Y
13+15+14+5+25= 72 %

نه
اینها كافی نیستند، پس برای رسیدن به اوج چه باید كرد؟!
.
.
.
نگرش (Attitude)
A+T+T+I+T+U+D+E
1+20+20+9+20+21+4+5= 100 %



آری !
اگر نگرشمان را به زندگی، گروه و کارمان عوض کنیم
زندگی 100% خواهد شد
نگرش، همه چیز را عوض می کند
نگاهت را تغییر بده و چشمهایت را دوباره بشوی
همه چیز عوض می شود

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



3
نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1390
بازدید : 1092
نویسنده : میثم ابراهیم پور
 
آنروز ..
تازه فهمیدم ..
در چه بلندایی آشیانه داشتم...
وقتی از چشمهایت افتادم...
هنوز دست و پای دلم درد می کند ..
چقدر شکستن سخت است ...
وقتی تو داری نگاه می کنی...

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,