پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است


تصاویر تمرینات نظامی سربازان ارتش آمريكا
نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1390
بازدید : 1728
نویسنده : میثم ابراهیم پور

http://kamyab.com/aks/wp-content/uploads/2012/02/Kamyab.com-1152.jpg

باقي درادامه مطلب

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



این تصویرشمارودیوانه نمی کند
نوشته شده در شنبه 9 اسفند 1390
بازدید : 1590
نویسنده : میثم ابراهیم پور

:: موضوعات مرتبط: , ,



7 درس از زندگی «فاطمه معتمد آریا
نوشته شده در سه شنبه 7 اسفند 1390
بازدید : 1699
نویسنده : میثم ابراهیم پور

7 درس از زندگی «فاطمه معتمد آریا»

فاطمه معتمد آریا
كافی است شما یك راسته خیابان را با او هم قدم شوید. كمتر كسی برای عكس گرفتن با او می‌آید، همه می‌آیند برای گفتن درددل و مشكلات‌شان با.....


 به ادامه مطلب بروید

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



فریبا كوثری، از مهمانداری هواپیما تا بازیگری!
نوشته شده در سه شنبه 6 اسفند 1390
بازدید : 1700
نویسنده : میثم ابراهیم پور

فریبا كوثری، از مهمانداری هواپیما تا بازیگری!

فریبا کوثری
اصلا مهم نیست كه هیچ‌وقت مادر نبوده‌ام. یكسری واقعیت‌ها را در زندگی باید پذیرفت. اگر در 18سالگی ازدواج می‌كردم، الان یك پسر 20 ساله داشتم. مهم این است كه اول باید خودم....
                                             

گرچه در جوانی‌اش دوست داشته شغلی آرام‌تر مثل مهمانداری هواپیما را انتخاب كند اما سرنوشت او را به سمت بازیگری می‌آورد. بدون برنامه‌ریزی قبلی به این دنیا وارد می‌شد اما سعی می‌كند همه توانش را برای موفق شدن در این كار خرج كند. او بازیگر كم‌حاشیه‌ای است، گرچه تجربه مادری را پشت سر نگذاشته‌است اما توانسته‌ایم چهره‌اش را به‌عنوان یك مادر موفق در سینما و تلویزیون ایران بپذیریم. به بهانه چهل و پنجمین سالگرد تولدش، نگاهی به زندگی او می‌اندازیم و از زبان خودش از او درس می‌گیریم.

آموختن در هر لحظه
او دانش آموخته بازیگری نیست اما می‌گوید كارش برایش صحنه آموختن بوده. فریبا كوثری قبلا در مصاحبه‌اش با «سیب‌سبز» گفته بود: «خوشحالم كه با كارگردان‌های خوب و بزرگی كار كرده‌ام. مرحوم رسول ملاقلی‌پور، كمال‌تبریزی، مرحوم شهریار پارسی‌پور، جعفری جوزانی، داوود میرباقری، سهیلی‌زاده، مهدی فخیم‌زاده، تهمینه میلانی و همین‌طور بازیگران خوبی كه از آن‌ها چیزهای بسیاری آموختم. آن موقع كلاس‌های بازیگری كه نبود، تازه جنگ تمام شده بود و آموزش بازیگری هم جایگاه مشخصی نداشت. به همین دلیل سعی كردم از استادان بزرگ آن زمان یاد بگیرم. شاید شاگرد خوبی نبودم؛ ولی همه تلاشم را می‌كردم. من دركنار زنده‌یاد خسرو شكیبایی، مهدی هاشمی، فرامرز قریبیان، جهانگیرالماسی، مرحوم حمیده خیرآبادی، محمدعلی كشاورز و بزرگان دیگری كه هركدام دنیایی از تجربه بازیگری بودند، درس‌های زیادی یاد گرفتم.»
پر كار بودن همیشه خوب نیست!
فریبا كوثری بازیگر پركاری نیست و دوست هم ندارد كه باشد. می‌گوید هنوز هم وقتی كار جدیدی به او پیشنهاد می‌شود، تا چندشب اضطراب دارد و خوب نمی‌خوابد. می‌گوید: «تا وقتی كه احساس كنم نقش را پیدا كرده‌ام و می‌توانم از پس آن بربیایم هم این حالت ادامه دارد. بزرگی درباره بازیگری گفته است: «2چیز اسم بازیگر را ماندگار می‌كند: یكی انتخاب درست و دیگری زندگی سالم.» شاید به دلیل همین سختگیری درانتخاب‌هاست كه خیلی پركار نیستم. دلم نمی‌خواهد چندكار را با هم قبول كنم چون حتما كارهای دلچسبی نخواهند شد.»

زندگی بدون حاشیه
خودش هم معتقد است كه این حرفه طوری است كه به راحتی می‌توان در آن درگیر حاشیه‌ها شد اما می‌گوید:
«سعی می‌كنم درگیر حاشیه نشوم. به برنامه‌های زیادی دعوت شدم كه از یك جایی به بعد دیدم این برنامه‌ها دارند همه‌وقت من را می‌گیرند و دیگر نرفتم. چون دلم می‌خواهد كنار بازیگری، زندگی‌ای داشته باشم كه مال خودم باشد و هرچقدر حاشیه‌ از متن اصلی زندگی یك بازیگر جدا باشد، بازیگر راحت‌تر است
پیدا كردن بهترین راه برای عبور از روزهای سخت
زندگی فریبا كوثری هم مثل تمامی ما فراز و فرود‌هایی داشته اما او می‌گوید: «زندگی را خیلی سخت نمی‌گیرم، به هر حال باید یك جوری زندگی كرد. هر كسی هم برای بهتر زندگی كردن روشی دارد. درست است كه خیلی اتفاق‌ها دست من نیست ولی سعی می‌كنم تعداد حس و حال‌های خوبم بیشتر از لحظه‌های دلگیر‌ی‌ام باشد. هروقت هم افسرده می‌شوم، سر خودم را گرم می‌كنم؛ كلاس ورزش می‌روم و به دوستانی كه مدتی است ندیدمشان سر می‌زنم. اگر فرصتی دست بدهد مسافرت می‌روم كه معمولا هم شمال است و بالاخره زندگی ادامه دارد.»
با تمام انرژی كار كردن
او دوست ندارد كه چند كار را با هم قبول كند اما زمانی كه كاری را می‌پذیرد، با تمام وجود برای موفق شدن تلاش می‌كند و وقت می‌گذارد. خودش معتقد است: «این انرژی به‌‌دلیل علاقه زیاد به كار است. تا وقتی كاری را دوست نداشته باشی، یك ساعتش را هم نمی‌توانی تحمل كنی و هرلحظه كار برایت عذاب است اما اگر علاقه وجود داشته باشد، هر روزش برایت یك ساعت می‌گذرد. درهرصورت همیشه خودم را متعهد می‌بینم، آن هم نسبت به یك جمعیت 70-60 میلیونی و علاوه برعلاقه‌ام، این تعهد هم من را سرپا نگه می‌دارد.»
تك بعدی نبودن
فریبا كوثری فقط یك بازیگر نیست. او یك آشپزحرفه‌ای است و به این كار عشق می‌ورزد. پیش از این از زبان خودش شنیده بودیم: «از این‌كه بروم مهمانی و خودم شیرینی درست كنم و ببرم، از این‌كه عید باشد و شیرینی‌های خانه را با دست خودم پخته باشم، از این‌كه مهمان بیاید و از شام گرفته تا شیرینی‌ و دسر را خودم تهیه كرده باشم، لذت می‌برم چون كار دست خودم است و حس خوبی به من القا می‌كند. من با آشپزی به آرامش می‌رسم. گاهی كه عصبانی‌ام و حالم زیاد خوب نیست‌، آشپزی می‌كنم چون فكرم را مشغول می‌كند و به من آرامش می‌دهد، درعین‌حال خلاقیت و نوآوری دارد. قالب‌گیری‌ و تزئین و بسته‌بندی، همه‌‌شان به خلاقیت ربط دارند.»
پذیرفتن واقعیت‌های زندگی
او فرزندی ندارد اما رفتار مادرانه را در زندگی با برادر زاده‌هایش تجربه كرده است. خودش معتقد است: «اصلا مهم نیست كه هیچ‌وقت مادر نبوده‌ام. یكسری واقعیت‌ها را در زندگی باید پذیرفت. اگر در 18سالگی ازدواج می‌كردم، الان یك پسر 20 ساله داشتم. مهم این است كه اول باید خودم نقش را باور كنم تا مردم هم بتوانند باورش كنند. بعد هم البته فكر نمی‌كنم در مجموعه‌ای كه به نسبت موفق است، فقط یك یا چند بازیگر نقش دارند.2  تا بچه برادر دارم كه عاشقانه دوست‌شان دارم؛ كیمیا 14 ساله و پوریا 11 ساله است كه همه زندگی من و در واقع بچه‌های من هستند چون خیلی برای بزرگ‌شدن‌شان زحمت كشیده‌ام و فكر می‌كنم جزو معدود عمه‌هایی باشم كه آن‌ها هم خیلی من را دوست دارند

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ

www.seemorgh.com/culture   
منبع: زندگی ایده آل

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



پنج گنجشک
نوشته شده در پنج شنبه 5 اسفند 1390
بازدید : 1932
نویسنده : میثم ابراهیم پور


پنج گنجشک روی شاخه ی درختی نشسته بودندکه ناگه دوگنجشک از آن پنج گنجشک تصمیم می گیرند از روی درخت بپرند.حال از شما مخاطب عزیز سوال می کنیم که چند گنجشک روی شاخه درخت باقی خواهند ماند؟

 

اعتماد به نفس شما ستودنی است وقتی به سرعت دوگنجشک را از پنج گنجشک کم کردید و به جواب سه گنجشک روی درخت باقی می مانند رسیدید.ولی باید به اطلاع برسانیم که شما به جواب درستی نرسیده اید چرا...؟

به ادامه مطلب برویدتابگویم چرا

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , , ,



دختری با صدای الکساندرو دل پیرو از کما خارج شد!
نوشته شده در سه شنبه 4 اسفند 1390
بازدید : 1618
نویسنده : میثم ابراهیم پور

دختری با صدای الکساندرو دل پیرو از کما خارج شد!

دختری با صدای الکساندرو دل پیرو از کما خارج شد!
یک دختر بچه با شنیدن صدای الکساندرو دل پیرو از کما خارج شد.


خبرآنلاین: این فوتبالیست بزرگ ایتالیایی طی 19سال فعالیت ورزشی اش كارهای فوق العاده ای انجام داده است. از درخشش در یوونتوس تا بدست گرفتن كاپ جام جهانی و حالا لباس پوشیدن به سبك بابانوئل در كریسمس امسال در خیابانهای تورین و كارهای بشر دوستانه دیگر و حالا نجات یك دختر بچه 12 ساله از كما!
دختر بچه 12 ساله ای به نام : جیادا اسكالیسی” ماه گذشته و در حین تماشای مسابقه تیم یوونتوس دچار خونریزی مغزی شد و به كما رفت و بعد از اینكه طی دو هفته حال عمومی وی هیچ تغییری نكرد خانواده اش با الكساندرو دل پیرو تماس گرفتند و از او خواستند تا برای دخترشان یك پیام ویدویی ضبط كند.
جیادا یكی از طرفداران تیم یوونتوس در یك شهر كوچك جنوبی بود. آن شب بعد از پخش پیام ویدویی اتفاق خاصی رخ داد. ابتدا جیادای كوچك دستش را تكان داد و بعد از ساعتی مادرش را صدا كرد. 24 ساعت بعد وی كاملا صحبت كرد و یك بستنی خواست.
دل پیرو در پیامش به جیادا گفته بود: سلام؛ من الكساندرو دل پیرو هستم امیدوارم هرچه زودتر بیدارشوی و به تماشای بازی یوونتوس و من بیایی و بالاتر از آن اینكه با هم از نزدیك آشنا شویم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
منبع:khabaronline.ir

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



فهرست 10 ليگ ممتاز اروپا در قرن جاري
نوشته شده در سه شنبه 3 اسفند 1390
بازدید : 1665
نویسنده : میثم ابراهیم پور

فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان اعلام کرد انگليس صاحب بهترين ليگ فوتبال قاره اروپا در قرن 21 است.

 

در تازه‌ترین فهرست این سازمان پیکارهای «لیگ برتر» انگلیس که در این کشور بریتانیایی با حضور بازیکنان معروف داخلی و خارجی برگزار می‌شود، با کسب ۱۲۶۱۹ امتیاز، بهترین رقابت‌‌های باشگاهی قاره سبز از ابتدای سال ۲۰۰۱ تاکنون بوده است.

همچنین در این گزینش لالیگا اسپانیا با ۱۲۳۱۴ امتیاز در پله دوم قرار گرفته و رده سوم نیز به پیکارهای کالچو ایتالیا با ۱۱۵۱۳ امتیاز رسیده است.

پس از این 3 لیگ مطرح اروپایی «بوندس‌لیگا» آلمان و «لوشامپیونه» فرانسه به ترتیب با ۱۰۱۱۵ و ۹۹۶۴.۵ امتیاز، چهارم و پنجم شده‌اند.

فهرست 10 لیگ ممتاز اروپا در قرن جاری به شرح زیر است:

1-انگلیس ۱۲۶۱۹ امتیاز

۲-اسپانیا ۱۲۳۱۴ امتیاز

۳-ایتالیا ۱۱۵۱۳ امتیاز

۴-آلمان ۱۰۱۱۵ امتیاز

۵-فرانسه ۹۶۴۵.۵ امتیاز

۶-هلند ۸۰۳۹ امتیاز

۷-پرتغال ۷۷۰۳ امتیاز

۸-بلژیک ۶۷۷۶.۵ امتیاز

۹-یونان ۶۷۷۵ امتیاز

۱۰- ترکیه ۶۷۷۴.۵ امتیاز

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



رویا، دختر 18 ساله ایرانی! + عکس
نوشته شده در سه شنبه 2 اسفند 1390
بازدید : 1874
نویسنده : میثم ابراهیم پور

سخن از جراحی است و هزینه‌هایی که از عهده هر کسی ساخته نیست. «رویا»ی هجده ساله برای رهایی از درد باید به تیغ جراحان سپرده شود؛ اما نه برای آن دست عمل‌هایی که خیلی از هم سن و سالانش به دنبالش هستند. دختری که بیماری عجیبش، کاری با او کرده که می‌خواهد دیده نشود؛ حتی به قیمت خانه‌نشینی تمام وقت! وقتی صحبت از ناراحتی‌های پوستی می‌شود، بسیاری از ما نگران می‌شویم و انواع صابون‌ها و کرم‌ها را به همدیگر توصیه می‌کنیم؛ سفارشی که اگر درباره صورت باشد، چه بسا حاضر به ریسک رد کردن آن نباشیم که مبادا به ظاهرمان خللی وارد شود. اینجاست که روزی چند بار به سراغ آینه می‌رویم تا اوضاع و احوال صورتمان را رصد کنیم و مبادا با یک لک، زخم، تبخال و... در انظار حضور پیدا کنیم و خدای نکرده، غرورمان جریحه‌دار شود.
چندین نفر واسطه شده‌اند تا گزارشی در مورد این دختر بیمار تهیه کنیم؛ از دوستان همکار رسانه‌ای تا اهالی محل و خادمین مسجد. به محضی که می‌فهمند برای چه تماس گرفته‌ایم، حاضرند همه گونه همکاری داشته باشند. اشتیاقی که شاید از لحن رویا سرچشمه گرفته باشد؛‌‌ همان زمانی که تهیه گزارش روزنه‌های امید را در دلش پر سو‌تر می‌کند و مشتاقانه می‌پرسد: «چه زمانی دوباره زنگ می‌زنید تا کمکم کنید؟» اینجاست که بند دلمان پاره می‌شود که مبادا در انتقال خواسته این جوان سرد و گرم کشیده به مسئولان ناموفق باشیم!به ادامه مطلب بروید

 

 

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , , , ,



فهرست 20 گلزن برتر تمام ادوار يونايتدها
نوشته شده در سه شنبه 2 اسفند 1390
بازدید : 1644
نویسنده : میثم ابراهیم پور

يک آمار منتشرشده مشخص مي‌کند مهاجم ملي‌پوش کنوني منچستريونايتد در رده هفتم بهترين گلزنان تمام ادوار حيات شياطين سرخ قراردارد.

به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان ، وین رونی که در فصل جاری موفق شده در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برای اولدترافوردی‌ها ۱۷ گل بزند،‌ اکنون در ردیف هفتم بهترین گلزنان تاریخ باشگاه قدرتمند بریتانیایی قرار گرفته است.وی


که در سال ۲۰۰۴ از اورتون جذب یونایتدها شد، در این مدت توانسته ۳۴۹ بازی برای تیمش انجام دهد و ۱۶۶ گل به ثمر رساند.

مطابق این فهرست سربابی چارلتون، اسطوره انگلیس با انجام ۷۸۸ بازی موفق به زدن ۲۴۹ گل شده و بهترین گلزن تمام ادوار است. پس از او دنیس لاو با ۲۳۷ گل زده در ۴۰۴ بازی و جک رولی با ۲۱۱ گل زده در ۴۲۴ بازی در رده های دوم و سوم این رده‌بندی جای دارند.


* فهرست ۲۰ گلزن برتر تمام ادوار یونایتدها به شرح زیر است:

۱- سربابی چارلتون: ۷۸۸ بازی، ۲۴۹ گل زده

۲- دنیس لاو، ۴۰۴ بازی، ۲۳۷ گل زده

۳-جک رولی، ۴۲۴ بازی، ۲۱۱ گل زده

۴-جورج بست، ۴۷۰ بازی، ۱۷۹ گل زده

۵- دنیس ویولت، ۲۹۳ بازی، ۱۷۹ گل زده

۶- جو اسپنس، ۵۱۰ بازی، ۱۶۸ گل زده

۷-وین رونی، ۳۴۹ بازی، ۱۶۶ گل زده

۸-مارک هیوز، ۴۶۷ بازی، ۱۶۳ گل زده

۹-ریان گیگز، ۸۹۹ بازی، ۱۵۵ گل زده

۱۰-پل اسکولز، ۶۸۳ بازی، ۱۵۱ گل زده

۱۱-رود فان نیستلروی، ۲۱۹ بازی، ۱۵۰ گل زده

۱۲-استان پیرسون، ۳۴۳ بازی، ۱۴۸ گل زده

۱۳-دیوید هرد، ۲۶۵ بازی ، ۱۴۵ گل زده

۱۴-تامی تایلور، ۱۹۱ بازی، ۱۳۱ گل زده

۱۵-برایان مک کلر، ۴۷۱ بازی، ۱۲۷ گل زده

۱۶-اوله گونار سولشیر، ۳۶۶ بازی، ۱۲۶ گل زده

۱۷-اندی کول، ۲۷۵ بازی، ۱۲۱ گل زده

۱۸- کریستیانو رونالدو، ۲۹۲ بازی، ۱۱۸ گل زده

۱۹-ساندی تورن‌بال، ۲۴۷ بازی، ۱۰۱ گل زده

۲۰-جورج وال، ۳۱۹ بازی، ۱۰۰ گل زده

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



هرگز به غضنفرنخندید! چرا؟
نوشته شده در جمعه 2 اسفند 1390
بازدید : 1708
نویسنده : میثم ابراهیم پور

غضنفر در يك تست هوش دردانشگاه كه جايزه يك  براش تعيين
شده شركت كرد
.

سوالات اين مسابقه به شرح زير بود:

 

1

جنگ 100 ساله چند سال طول کشيد؟

 

ا

116 سال 

ب

99 سال 

پ

100 سال 

ت

150 سال

 

غضنفر از اين سوال بدون دادن جواب عبور كرد.

 

2

كلاه پانامايي در كدام كشور ساخته ميشود؟

 

ا

برزيل 

ب

شيلي   

پ

پاناما

ت

اكوادور

 

غضنفراز دانش اموزان دانشگاه براي جواب دادن کمك خواست.

 

3

مردم روسيه در كدام ماه انقلاب اكتبر را جشن ميگيرند؟

 

ا

ژانويه

ب

سپتامبر   

پ

اكتبر   

ت

نوامبر

 

غضنفر از خدا كمك خواست.

 

 


کدام يك از اين اسامي اسم كوچك شاه جورج پنجم بود؟

 

ا

ادر   

ب

البرت

پ

جورج   

ت

مانويل

غضنفر اين سوال رو با پرتاب سكه جواب داد.

 

5

نام اصلي جزاير قناري واقع در اقيانوس ارام از چه منبعي گرفته شده است؟

 

ا

قناري

ب

كانگرو 

پ

توله سگ 

ت

موش صحرايي

غضنفر از خيرجایزه گذشت.

 

جواب سؤالات در پايين
.
.
.

اگر شما فكر ميكنيد كه از غضنفر باهوشتر هستيد و به هوش او ميخنديد پس لطفا به جواب صحيح سؤالات در  توجه كنيد:

کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,